Tuesday, December 30, 2008

Tagged and Award

Tagged by Khalifah Fedi


sangat panjang okay! nasib baik saya rajin. ^_^ sampai hati kf tagged saya!

1. Butirkan 8 perkara mengenai kamu?

* sangat seorang pemalu, tapi bila ngan member takde makna nya
* saya tak suka si backstabbers
* saya suka tido
* saya suka buat aktiviti lasak atau extreme
* saya tak pandai marah orang
* saya suka buli orang
* saya seorang pendendam
* saya suka diri saya


2. Namakan 8 tempat pernah kamu diami?

* shah alam seksy. 7 (kot)
* shah alam seksy. 13 (kot) tak sure la sebab time tuh kecik lagi.
* petaling jaya
* taman shamelin
* itu
* sahaja
* tempat
* nya


3. Siapakah 8 orang yg ingin anda ditemui ?

* KAER AZAMI
* robert
* david beckham
* won bin
* -
* -
* -
* -


4. Namakan 8 akaun bank yg pernah dibuka oleh kamu?

* Bank Rakyat (dah close akaun)
* Maybank (still)
* BSN (still)
* CIMB (still)
* ASB
* -
* -
* -



5. 8 kelab bolasepak terkemuka dunia pilihan kamu?

* Man United
* Real Madrid
* -
* -
* -
* -
* -
* -
* dua cukup la. watpe banyak-banyak ^_^ bukan kenal pun semua pemain dia.



6. 8 perkara yg tidak bisa kamu lakukan?

* bergusti. haha~
* berenang (ouh memang tak tahu!)
* terbang (siapa pun boleh?)
* lari laju-laju tanpa henti (kaki akan sakit la)
* tumbuk orang (teringin gak)
* pegang cicak. yuck!!
* lompat tinggi (time latihan rumah sukan time sekolah msti fail)
* gigit telinga orang (geli ar!)


7. Sebutkan 8 perkara akan dilakukan pada si adam/hawa?

* ouh
* maaf
* saya
* malas
* nak
* fikir
* benda
* ni


8. Apakah 8 perkara yg dilakukan semasa anda masih kanak-kanak?

* main masak-masak
* main pondok-pondok
* main cikgu-cikgu
* main jual-jual
* main kejar-kejar
* main sorok-sorok
* main polis sentri
* main galah pjg, konda-kondi,teng-teng

p/s: alangkah seronok nya zaman kanak-kanak. main je tak yah fikir pasal benda lain!


9. 8 perkara dilakukan semasa study di IPT

* tido dalam claz (fav sejak sekolah. hahaha)
* makan dalam claz
* hantu tengok movie (kadang-kadang seminggu dalam 2 atau 3 kali)
* ponteng claz (sampai dapat warning letter)
* suka gi kuar jalan-jalan
* suka abis kan duit mara
* selalu enjoy
* suka melepak


10. 8 perkara dilakukan semasa menganggur :-

* surf internet (tak kesah la watpe)
* main game
* lepak ngan kawan
* main ngan adik ku Haziq
* tido sampai lebam
* tengok tv
* baca magazine lama-lama
* melepak je la kat umah



11. 8 perkara semasa di kota singapura

* masa kecik2 dulu pernah la pergi tapi sekejap je kot. x ingat la watpe kat sana
*
*
*
*
*
*
*


12. 8 perkara kerje depan pc:

* ber'blogging'
* myspace
* friendster
* tengok youtube
* tengok gambar-gambar
* edit gambar
* main game
* bace apa-apa article


13. makanan kegemaran?
western food kot


14. minuman pilihan?
soya bean, all time fav


15. siapa cintamu sekarang ini?
siapa? myself! haha~ buat masa ni tak nak fikir lagi.


16. teman paling rapat ?
**sila lihat gambar di sebelah kanan blog saya**
mereka lah teman plg rapat saya!


17. Sebutkan 8 orang member rapat kamu di IPT?

* Qila
* Nita
* Aunie
* Nazirah
* Dayah
* Bean
* Asrul
* Soleh


18. 8 orang guru yg paling kamu suke?

* Puan Loo (cikgu fizik)-->sangat klakar n best!
* Puan Lee (cikgu biology)-->sebab dia pernah puji saya
* Ustaz Marzuki (lect agama)
* Madam Z (lect investment)
* Puan Anwary (lect akaun)
* Puan Jaaz (lect statistik)
* En Faiz (lect MAF)
* Puan Yati (lect economy)


19. Butirkan 8 perkara hobi dan minat kamu?

* tengok movie
* main bowling
* kacau orang
* hangout ngan kawan-kawan
* tido
* aktiviti lasak atau extreme
* suka holiday
* suka suki


20. Apakah 8 perkara yg ingin dilakukan ?

* bungee jumping
* snorkelling
* hiking
* pegi holiday kat jepun
* ada bisnes sendiri
* drive kereta
* sambung degree
* tido


21. Siapa yg mahu dijadikan tagged seterusnya?
-none-






Award from Goasop





untuk award ini saya perlu bagitau 10 fakta tentang saya.

1. full name Nur Azri Azyan binti Bahrudin
2. anak ke-2 dari 5
3. baru abis belajar diploma in accounting
4. tunggu tawaran sambung degree
5. tak minat kos akaun sebab abah suruh. minat business
6. saya memang anak jati selangor
7. lahir pada 9 sept 1987 pada pukul 9am. im da lucky number 9!
8. seorang yang sukar difahami dan tak perlu nak faham saya lah
9. open minded. so tak kesah ngan semua benda
10. seorang yang rabun. erkk! (dah xtau nak tulis apa)


yey! blog ni blog cute. hehe~ ^_^
nak bagi siapa ya? jap jap nak fikir!

1. Fyna
2. Aie Akaike
3. Majeeda
4. Uncle Sam
5. Nik (bisnes partner ku)
6. Rui
7. Mr Sparkystar
8. nard indie winkie
9. En. Liquid
10. Khalifah fedi


selected randomly. (sekian terima kasih!)



p/s: ^_^

13 comments:

Liquid said...

waa name incek liquid pon ade kt ctu. cute's blogger award lg tuh. hee. maceh ea. =)

SI Gadis said...

sama-sama.. hee~ ^_^

a.b geldofg said...

jgn tag aku dah....aku tk mo jwb :)

SI Gadis said...

haha~ apa salah nya skali skala..
^_^

Anonymous said...

emm cm tak caye aej kf pun tercalon ?hehehe..( lawak yer)..kat blog pun de award..heheh) kf poll azry aje yg win hehehe)..kf dh amik kad tue..tq..

sparkystar said...

waduhh2..hoyeh2,thanks

SI Gadis said...

khalifah: hehe~ msti lor.. thx ea..

sparkystar: welcome ^_^

Nik said...

haha. thank amoy.
semoga brjaya ngan bisnes2 yg ada.hehe

SI Gadis said...

hehe~ tenkiu! ^_^
nik pun sama ea..

n a r d indie winkie said...

wah..thanx.. saya da ambik award. terharu nih..

SI Gadis said...

welcome! hihi~ ^_^

AieSha said...

adakah diriku tersenarai juga?

SI Gadis said...

iye..sila-sila..
^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...