Friday, May 14, 2010

Holiday Genting

Lepas habis jer final exam, kitorang plan terus ke Genting. Habis paper 5hb May petang, malam rest kejap. Esok pagi 6hb May terus gerak ke KL. 2 kereta dan 7 orang yang follow. Semuanya gang study group saya.

Semuanya kitorang buat last minit, beli tiket last minit, booking apartment last minit. Sampai KL je terus naik Putra LRT ke Terminal Gombak. Beli tiket ke Genting dengan sekali package outdoor semua. Nasib baik last minit kitorang berjalan lancar. Memang nasib baik ada tiket bas untuk hari tu.




naik bas terus sampai cable car. Sampai je kat Genting terus cari hotel. Malangnya semua penuh. Memang hampa, tapi nasib baik ada apartment yang ada kekosongan. So, dapat la apartment 4 bilik, tapi kitorang just guna 2 bilik, kalau tak dia charge lebih. Hampeh betul amoi tu!



aktivit 6hb tu tak banyak, just melepak jalan-jalan kat indoor, ambil gambar bagai, cari kedai mapley murah kat sana, balik apartment main uno card sampai lebam, dah penat semua tidur.

7hb pack barang semua untuk check-out, then terus gerak ke outdoor. main semua game bagai, tapi ada gak yang tak sempat nak main. Memang seronok, yelah dapat berjimba sakan lepas berhempas-pulas dengan final yang cam haram tu. (padahal baru gi Januari lepas)






pukul 7 ptg dah kena turun ke stesen bas, naik bas pukul 8.15 malam pulang ke KL. Sampai KL, ada yang pulang terus ke Seremban dan Melaka. Yang stay lepak makan jap kat Malis, pekena nasi lemak sedap. Memang terbaik dari ladang. Selesai makan semua, masing-masing pulang ke rumah, saya pulang ke PJ.

Memang holiday yang simple, tapi sangat enjoy dan seronok! Thanks kawan-kawan. Lepas ni kita plan tempat lain, ajak ramai-ramai eh.


2 comments:

Anonymous said...

wah wah wah...
jalan sakan...
bestnye....

SI Gadis said...

pas abes final la katakn...ble ag dpt peluang cmni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...