Monday, January 5, 2009

Start a new day

mulai hari ini saya sangat sibuk. sangat-sangat okay! dan maybe saya akan jarang untuk meng'update' blog saya ni. i'll miss u guys a lot! im serious! ^_^

saya sangat happy taw sebab one of my azam 2009 tercapai. saya dapat sambung degree kat UITM Kampus Bandar Melaka, dapat kos Finance. sedih kot sebab this is my 1st time study luar dari Selangor. so saya tak tau la camne life saya kat sana. sebab takde kawan or family yang ada kat Melaka. Waaa~ sedih nye.

syukur sangat dapat tawaran ni. so semua benda kena settle kan this week gak sebab saya kena daftar Sabtu ni (10 Jan 2009). OMG! sangat kelam-kabut la saya nanti.

so esok nak kena gi kolej lama saya untuk settle yang belum settle. pastu kena print semua benda ngan surat tawaran sekali. nak buat bayaran lagi. pastu nak gi pejabat MARA nak sambung pinjaman ngan MARA lagi. banyak nye!!

rabu maybe nak kena gi buat x-tray. adoyai! takde rest langsung kot.

hari khamis kena packing barang dan maybe hari jumaat gi Melaka. nak kena cari rumah sewa lagi. so agak tension gak la yea.

bila saya dah masuk sana memang takde kot nak ber'blogging' lagi. ouh tidak!!

so saya dah plan nak try wat rayuan pindah kampus ke Shah Alam. ulang-alik je la dari rumah nanti. yes! dengan syarat pointer kena tinggi! insyaallah saya kena blajar betul-betul.


p/s: wish me luck k! ^_^

10 comments:

Anonymous said...

emm semoge kamu dpt move kat shah alam ok azry azyan..hehhe good luck..

psst:melake ker ,S.Alam pun same aje UITM juge kan..takpe;lah bile lagi nk hidup berdkari..kamu boleh ..let do it..emm..
"kejayaan hari esok bermula dgn langkah pertama"

p/s:-sblm azyan bz tue sila tinggalkan pantun di blog kf yer..emm tad,,bye2..semoge punyai waktu utk berbloging ok..

Liquid said...

ouh... cmne neh, incek liquid akan amat merindui anda nnt. huhu.
study leklok ea. n hope dpt pindah tu, bley blogging hari2 ye dak..?? =)

SI Gadis said...

khalifah: tu la kn. thx neway! ^_^ nanti sy free sy wat ea pantun tu..hihi~

liquid: mekasih incik liquid! sy juga akn merindui anda.. hee~ ^_^

Anonymous said...

emm ok aje..good luck..

::pantun :;
pagi2 makan laksa,
lame ker kat melaka"

SI Gadis said...

thx yea.
insyaallah 3 thn kat sana.
^_^

Nik said...

gud luck amoy!=)

Anonymous said...

hahahaha... mencapap r ko kat sane..
men eyes on melaka sudey.. jgn lupe bw otak2 bw lik..
hehehhe.. aku nk vw g china..
hehhehehe

SI Gadis said...

nik: thanx nik! ^_^

dean: bila lg aku nk mencapap..ehehe~ aku da pnah nek la eyes on tu. ko yg lom..ko rasa nk nek sblm g china leh la. sat g kempunan.. ko nk bwk lik otak2 sure basi lol!

lovelyfana said...

Amik finance eh?
xsempat jumpa kat KBM sbb sy dah kuar dari KBM n tgh praktikal..kalo x..leh jumpa..neway, KBM best sgt2 tau..hope dapat enjoy kat sana k..pak guard pun xdela strict sgt kan..

SI Gadis said...

aah amik finance..
dulu amik finance ke?
xde rezeki nk jmpe.. ^_^
mmg best n enjoy..tp mak guard yg cam strict je..aritu br kena tegur..hee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...