Saturday, January 31, 2009

Dapat Award Lagi

Award dari Khalifah Fedi @ KF





sangat banyak okay KF bagi award. macam dah hari-hari je dapat. huu~ terharu betul la. mekasih banyak-banyak yea KF. ^_^ nanti semua award nak letak kat header tepi la.

pastu kena pilih 4 orang je nak bagi award ni. kalau boleh nak bagi semua. nak pilih 4 orang la saya lemah. taknak bagi boleh tak? lol! siapa yea. saya just pilih je la dan rasa blog dia best dan saya selalu baca.

sumpah lama saya fikir! hahaha.

hasilnya, ni la 4 orang yang saya jumpa. ^_^

**Ijechan**
suka baca blog ije sebab cerita menarik. =p
**Shino**
banyak info dan suka ayat pada setiap entry nya.
**Tieka @ Kaka**
kalau bace setiap entry dia sure nak gelak. ^_^
**Aie Akaike**
cara penulisan yang best dan terbaik.


Lagi satu KF pun sama. tapi dah ada orang bagi kat KF tak dapat nak bagi lagi. huu~ jangan marah yea KF. =p

yang lain pun terbaik. semua saya suka! ^_^

8 comments:

Anonymous said...

emm mekacih azyan sbb amik ok..
nie kf bg psl lps nie blm tentu kamu ade tyme nk on9 blog ok ..
hope u happy ok azyan..bye2..
smile always n take care..

psst:- kamu wat ku ase spt dihargai azyan tq very2 much..sbb aku suke tulis dlm blog nie..=)

SI Gadis said...

tenkiu banyak2 KF.
terharu je~ ^_^
xpe pasni ade entry auto publish je..

Anonymous said...

emmm ^-^

sickchild said...

haha award tu aku yang buat.
tengok ade gak orang yang tak bertanggung jawab letak link dye yang warne merah kat situ. teruk teruk teruk.

AieSha said...

wah. dpt lagi. tq eh. really appreciate it!

SI Gadis said...

sickchild:
hahaha. biasa ar tu. thx r wat award cute cmni..huu~

aie akaike:
ur welcome! ^_^

kaka K O K A said...

thanxx tawuk kak azry.
asek mengfamouskan blog saye!
hee (:

SI Gadis said...

hee~ skali skala..
ehehe~ suke bace blog tieka..
klaka! leh gelak sorg2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...