Saturday, January 31, 2009

Malam yang agak kacau!

malam yang cam apa je rasa. fikiran cam kusut pun ada. fikir macam-macam.

masa depan.

benda yang tak pasti.

hati yang tak menentu.

assignment yang menimbun.


ok! saya fikir satu masalah ni baik saya lupakan je. aunie!! saya dah decide nak lupa semua. awak paham kan maksud saya. awak paham kan maksud "nak lupa" tu? saya tahu awak terlalu memahami saya. huu~ sorry ye, sebab saya sayang awak okay! just let it be!

nik muhammad hafiz! yes you! haha~ i dah decide okay! so i try lupa kan je la untuk kebaikan i sendiri. i pun dah malas nak fikir. he's not for me. thanks, you banyak tolong i. terharu~ ^_^


"In the absence of love, there is nothing worth fighting for"



bencinya perasaan camtu!

benci kat diri sendiri yang kadang-kadang cam selfish je!


"Happiness often sneaks in through a door you didn’t know you left open"



sekarang matlamat hidup saya belajar sampai grad! yeah! habiskan degree dulu. fokus kat study. insyaallah saya stick pada matlamat ni. lol! yela kan, kadang-kadang tak leh nak jangka gak apa yang berlaku dalam hidup kita. saya just mampu rancang. tuhan yang tentukan semua.

nak fikir cari calon suami lepas habis study la.

ada jodoh tak kemana.

cakap pasal calon suami ni seronok juga! huu~ ^_^


kalau boleh biar la yang kekal. bukan setakat BF semata-mata.

saya selalu tanya kat kawan-kawan saya "mana nak cari lelaki baik kat dunia?" susah kan nak cari lelaki baik sekarang. Fieza ada cakap tadi, "kalau kita baik mesti tuhan nak bagi lelaki baik kat kita"

ouh okay! saya nak jadi baik la camtu. boleh dapat lelaki baik nanti. huu~ tapi saya tak jahat okay!

abah pernah pesan nak cari tu biar la yang educated. berpelajaran tinggi. okay abah! saya cari yang educated nanti.


okay, time to move on! rancangan untuk masa depan pun saya dah buat. cuma tinggal saya je la nak laksanakan. insyaallah~


"The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"



p/s: malam camni biasa la kalau tak fikir macam-macam memang tak sah! layan kan je la quote yang ada.

12 comments:

Achik said...

layaaannn... ahaha kalu camtu kecik kene wat baik la utk dapat isteri baik??? hehehehe =P InsyaAllah... haa nanti nak kawin kecik bole jadi u punyer weding fotografer ahahaha promot promot promot!!

SI Gadis said...

huu~ taw xpe..
eyh boleh2..dpt diskaun x nnti?
ehehe~ ^_^
gmbr msti lawa okay!

Cikgu Ije said...

semangat lak bila bace ur entry ni. uhu. thx buddy!

semangat!! *tibe2. ehe

Rui said...

sigadis: chenta² ni semua letak tepi je dlu, pk masalah² tu semua bagi serabot + kaco mood bagai.. ha ha ;|

chill ~

Anonymous said...

kebaikan seseorang tidak dinilai dgan kate2 sesungguhnye....sbaliknye,perasaan dan kprihatinan kita terhadap sesuatu perhubungan yang terbina berlandaskan kejujuran hakiki..

SI Gadis said...

ijechan:
huu~ tp xde kata2 smangat pun..hehe! ^_^

rui:
haha~ thx neway..bkn setakat mslh cinta je kot.. =p

anonymous:
yup! betul tu.. neway thx walau sesiapa pun kamu!

Anonymous said...

emm oh begitu ker azyan alolool cian yer..mslh mu serupe lah dgn maslhku azyan.emm..

ape yg penting utamakan yg utama k azyan..

psst: eh azyan sblm nie kamu jahat ker?emm..hahaha jgn marah arr..

oh kamu pun suke tempe sambal..ti lau ade free dtg lah kf yer..ehhe..buleyh mkn puas2..

SI Gadis said...

ape yg penting stdy rajin2..^_^

ehehe~ diri ku ini sememang nya baik taw..huu~ (x malu puji diri sndri)

aah suke sangat! yey! KF masak ke?

n a r d indie winkie said...

coretan rasa hati org kecewa ke? takpela. tabah kan hati. insyaAllah ada yang lebih baik mennti kamu. :-)

SI Gadis said...

huu~ ku tidak kecewa.
cuma hidup yang sometimes keliru.
mekasih ya!

Anonymous said...

emm masak.?.haha..tlg makan pndilah kf nie hehe..

SI Gadis said...

hehe~ ape la KF ni..
masak megi tahu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...