Monday, January 5, 2009

Hari Semalam

entry ni just sekadar mengada-ngada je. dah 4 hari takda entry di publish kan sebab dah 4 hari juga saya gi melepak umah sewa lama saya di Cheras. actually bukannya semalam pun. just tajuk entry je camtu. (saya memang fail bab letak tajuk entry). ^_^

hari jumaat malam sabtu (2 Jan 09) patut nya plan nak gi tengok movie. last-last tak jadi sebab dah lewat sangat. tengah-tengah malam pukul 1230am baru nak kuar umah. so kitorg (saya, Dayah, Bean dan Soleh) decide gi lepak makan je la. saya ngan Dayah memang dah mengidam nak makan chicken wings kat NZ Ampang. so kitorg gi la sana. ramai betul orang time tuh. nasib ada seat kosong agi. yang tension nya chicken wings dah abis. boleh pulak time ni nak abis. padahal awal lagi. selalu gi time ni ada je lagi. takpe la dah takda rezeki. saya ngan Dayah just order char kuew tiow je la. sambil-sambil lepak kitorg hisap shisha. lepak sana sampai pukul 3 lebih tak silap. ingat nak gi danau kota tapi sure dah tutup. kitorg balik je la apa lagi.


hari sabtu malam ahad lepas (3 Jan 09) lak, saya, Dayah, Bean dan Soleh gi tengok movie cerita Outlander kat Time Square pukul 930pm. seronok gak la cerita tu. memang best dan menarik. kesimpulannya gi la tengok yea. ^_^ malas nak comment panjang-panjang. saya bagi 4 star. (pendapat orang lain-lain kan)

sekarang kembali nya saya kat rumah sendiri dengan aktiviti bercucuk tanam anggur. arghh! kebosanan dah bermula.


p/s: seronok nya kalau hari-hari dapat lepak camtu kan. memang bahagia hidup. ^_^

9 comments:

Liquid said...

waa besh x cite 2..?? rase2 incek liquid ptt tgk x...?? =P

a.b geldofg said...

leeeee napa tk ajak aku :(

Anonymous said...

emm patutlah lame ko hilang..uper2yer ko stay umah sewa yer..nasib kf x report polis hahaha..

p/s:-kf dah lame tak tgk wayang ,tapi biase wat wayang hahaha..

sparkystar said...

lor..nape tak ckp nak pi hang out,nak itot deh..huhu

Rui said...

1) ceritera ape kah?

2) somewhat 'nero' atau '300'?

3) he he

rOhock said...

nak no pon...hahahaahahaa

SI Gadis said...

liquid: mmg best dan patut tgk. g la tgk..hihi~

ab geldofg: hihi~ gi last minit camne mau ajak?

khalifah: hehe~ rindu kat dorg tu yg hilang lama.. erk! wat wayang sndri? bhaya tuh!

sparkystar: mane taw nk hangout..plan last minit lor..hihi~

rui: cerita cam perang kot. ngn dragon tp x rupa dragon. try la tgk..hihi~ x penah lak tgk 300 tu. so xtau la. ^_^

rohock: hoh!! hihi~ =p

n a r d indie winkie said...

wah..best hang out nih. outlander cite pasal pe? ada ala2 the lord of the rings ke?? yg penting bukan cite hantu kan??

SI Gadis said...

mmg best! hihi~ cte pasal perang2..ala-ala LOTR gak la lbh kurang. bkn cte antu, jgn risau..hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...