Thursday, February 4, 2010

Mungkin kah??

kembalinya saya ke dunia blog ini. tahun 2010 belum ada 1 sen pon entry yang saya post. busy kah? tak langsung. cuma kemalasan jari untuk menaip serta otak yang malas untuk berfikir.

tapi apa lah guna ada blog tapi simpan sampai bersawang. cam haram je. ok! insyaAllah saya try untuk update sehabis mungkin. perlu RAJIN. tolong lah rajin datang lah ke pangkuan ku kembali.

layan FACEBOOK boleh la pulak. nak ber-blogging malas. kenapa la manusia ini~ haish!


dulu tak tau la mana dapat kerajinan untuk update hari-hari. kali ni mungkin sebab penangan FB yang melampau-lampau kot. mungkin! sebab tu lah rasa malas je nak update blog. time cuti sem baru la nak update. giler kuno. ceyh~


SAYA CUBA RAJIN! yeah~ ^_^


salam kembali kepada dunia blog saya. kalau saya tak ada kat dunia blog ini cari lah saya kat FB okay! hehehe~


okay enough untuk entry kali ini. kita jumpa untuk next entry. wehooo~

4 comments:

hisham said...

salam...lame u x update...rindu plak kt u...hehe...

bspotgurl said...

Selamat berajin kembali yea :)

Anonymous said...

keep u bloging ea!

SI Gadis said...

hisham:
btol3..nnti i update lg k..=p

bspotgurl:
tenkiu2!

KF:
mekasih kf..lama x jenguk2 kn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...