Thursday, December 3, 2009

Bercuti sebentar..


mulai esok saya tak dapat ber-blogging ye rakan-rakan semua.

saya pergi bercuti sebentar kat JB. yey!

akhirnya dapat gak gi JB setelah berapa lama dah nak singgah JB ni. ^_^

stay untuk 3 hari je la. takleh lama sebab ada yang kerja pulak.

8hb pulak saya ada aktiviti lain. so memang tak dapat ber-blogging (lagi sekali) untuk 3 minggu. sangat lama okay!

saya join aktiviti berbasikal pusing satu Malaysia. best kan? hee~

so, saya akan singgah sepang, melaka, segamat, terengganu, kelantan, penang, perak..da sewaktu dengan nya. tak sabar pulak. hehe~

26hb saya pulang. confirm la kaki leh kurus. hahaha. =P

28hb dah start class semula. yey! sangat seronok dapat jumpa kawan-kawan yang lain.

tapi maybe saya pulang ke melaka 4hb kot. dah sure lah tak gi class untuk seminggu tu. 1st week kot, mana start belajar lagi. wehee~

kamu semua nanti saya lawat blog anda semua bila saya free okay!

almaklum la bila dah start belajar ni sure lah saya tinggal balik dunia blog ni.


tinggal kan je jejak kat shoutbox tu atau kat comment sahaja. insyaallah saya lawat nanti okay.


terima kasih semua! ^_^


p/s: terlebih seronok pulak! =P

4 comments:

KizZ said...

salam kenal..

Kalau sudi lawatlah blog kami at
www.kizgarden.blogspot.com

Follow kiz jugak taw..
TERIMA KASIH

onel0ck said...

perh!
best nye
dpt jenjalan satu malaysia

Anonymous said...

hye si gadis pe khabar?

emm + hrp sihat ea..!

noorafzan.blogspot.com said...

salam..
1st time lawat sini..
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...