Sunday, February 22, 2009

Kamu semua!

kamu kamu semua!

saya memang tak dapat nak update blog saya.

sangat-sangat la busy.

nanti kan kepulangan saya pada 5 Mac atau 6 Mac ini. ^_^

yang jadi follower saya tu mekasih banyak-banyak yea. nanti saya lawat blog anda. harap bersabar. hehehe.

yang tinggalkan jejak kat shoutbox saya tu mekasih gak. saya akan lawat blog anda juga secepat mungkin.

sekarang minggu test, so masa agak terhad juga la.

aktiviti kat hostel lagi. agak menyampah la juga.

assignment yang berlambak hampir ke due date. ouh! agak stress kot.

so kepada kamu semua sorry yea saya tak dapat nak melawat blog anda.

kepada yang tagged saya tu nanti saya buat okay! =p

mekasih yang still ikuti blog saya ini. sayang kamu semua!

jumpa lagi. ^_^

10 comments:

a.b geldofg said...

ksih dterima

Rui said...

5-6 mac?! tunggu saya turon melaka, lepak DP ke ape, brans?! he he

alien said...

ya~
test..
asgmnt..
tu semua mmg kene buat..
hehehe

kueh bakar said...

gudluck gurl

Encik Shino said...

nk gi mane....nak ikutttt.. :)

SI Gadis said...

ab geldofg:
^_^

rui:
DP je? round melaka la best. layan ikan bakar sekali. jom! =p

alien:
taw xpe. nak wat camne kn.

kueh bakar:
tenkiu. ^_^

shino:
jom round melaka! huu~ =p

AieSha said...

lama tak turun melaka. dulu skool kat sana 5 tahun. hermm..

SI Gadis said...

wah lama tu..
msti dh agak tau selok belok melaka kn?

n a r d indie winkie said...

takpe2. sgt memahami. kita sama2 sibuk dengan tugasan sekarang. hehe..

SI Gadis said...

betul betul betul!
^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...