Thursday, February 12, 2009

Perkara yang buat saya annoy.

saya menyampah bila time saya masuk kedai je nak usha baju ke apa ada sales girl ni asyik nak follow je. ada certain kedai camtu. rasa nyampah je nak masuk kedai tu. kalau saya masuk kedai yang ada sales girl camtu automatik saya terus keluar. cam takda privacy je saya nak shopping. ada orang tak kisah, tapi saya KISAH!


saya meluat tengok orang gedik. kalau saya jahat sangat, nak je sepak orang camtu. tak pun sound je "kau ni gedik sangat kenapa!". tapi hanya hati je mampu berkata camtu. lol!


paling saya annoy bila ada orang sibuk nak tahu semua hal berkaitan saya. macam la kau takda life sendiri! nak tahu saya couple ngan siapa, ouh saya dah clash ngan dia rupanya, kenapa ea clash, saya dengan siapa sekarang.. soalan yang saya rasa nak bom mulut dia. oit! saya bukan artis lah! pergi kau jauh-jauh si busybody. "kalau kau tu kawan aku takpa gak"


saya geram bila ada orang pandang rendah kat saya. ingat saya ni perempuan boleh la kamu nak wat camtu. buka minda, luas kan fikiran, buka mata besar-besar! berani la pandang rendah kat saya!


semak mata saya nak tengok budak-budak yang baru nak up. stail yang cam apa je. pastu berlagak cam dah dewasa. sekolah tak abis ada hati nak berlagak dah dewasa. apa la nak jadi budak-budak zaman sekarang. time saya sekolah dulu takda la pulak nak bersosial sangat. ouh kelakar!


saya tak suka tempat-tempat yang ramai orang. macam kat klcc time hujung minggu, dah la ramai mat indon ngan mat bangla. macam saya yang gi negara diorg je. kat time square lak ramai budak-budak yang baru nak up. sebab tu saya suka keluar weekdays. biar la orang nak kata saya takda life nak keluar weekend pun. sebab saya rasa rimas sangat ngan orang yang ramai tu. keluar tengok movie pun midnite. lebih rela duduk rumah yang sometimes kebosanan.


banyak lagi kalau nak dikira pun. cuma kemalasan nak berfikir. till here~

^_^


p/s: entry AUTO PUBLISH. saya hanya mampu baca comment kamu semua dan reply kalau ada lebih masa. 13 FEB akan saya kembali. ^_^ seronok!

10 comments:

Anonymous said...

hahaha adoyai..knp nie azyan..
laen kali ko masyuk bawe body gud ok kompem dye x folow ko ag..
lalalla...........*senyum riang*

alien said...

ya..
aku pun xsuke apa yg anda x suke..
aku rimas la..
ye la cam ko ckp, belek2 baju ade prg tgk.. sibuk jer~

Miss Aisyah said...

btol2..
aku pon xsuke sales girl tu polow..
cam ar aku nak curik..
eeeee..menci..

Blogger said...

kalau ade sales girl camtu, aku tanya dia balik, ko ade masalah ke aku nak beli ape? kalau amoi pulak aku cakap aku nak cari, "#$%^&*(&^&^!!!."

bengang tul kalau orang ganggu konsentrasi aku nak beli barang.

baru2 ni aku baru boikot kedai serbaneka yg biasa aku pergi pasal tiap kali aku nak beli barang je awek baru kat kedai tu asek tanya: "ye bang..cari ape?".

padahal aku nak cari sos cili jek. yang die sebok sgt pesal?????

huhuhu~~~

in☂an Jun$u said...

yeye..sy pn mmg xske mnde yg kmu xske tu.very annoying!kita bru je niat nk beli brg tu,tbe2 cancel sb salesperson yg nyebok tuh..huhu

Cikgu Ije said...

semak mata saya nak tengok budak-budak yang baru nak up.<-- setuju sgt. sy pun annoy ng dorang ni. semak mata tul~

SI Gadis said...

khalifah fedi:
haha~ kf la jd bodyguard leh? huu~

alien:
taw xpe..xde privacy kn?

sya ecot:
tu la pasal. rasa nyampah giler.

benrauf:
haha~ kesian btol. smpi boikot tu. huu..mcm la kte xleh cr sndri. ssh2 je nak tlg cr kan..hahaha..

mergas tua:
tau xpe..mmg pantang la cmtu.

ijechan:
huu~ ingt kn sy sorg je x suke.. ^_^

Anonymous said...

ar tamao ar..ti org tue folow kf lak..hehehe..

lalala..*aku pun rimas gak lau org folow aku*

Nik said...

mmg semak mata kalo tgk dak2 br
nk up, so utk ilangkn semak.
alihkn pndangan kite.hehe

SI Gadis said...

khalifah fedi:
hahaha. kf bwk la pistol, msti org takot nk dekat. =p

nik:
hehehe~ taw xpe. tp klau alih pun still nmpk ssh ar..huu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...