Friday, March 6, 2009

Single cambest!

Single is simple,
Couple is trouble.



mesti korg familiar kan ngan ayat ni. korg rasa betul tak kenyataan camtu?

bagi saya la kan, saya memang setuju pun. pendapat orang lain-lain. masing-masing ada sebab dan pendapat sendiri.

dari pengalaman saya lah kan, kalau hidup single ni memang cam heaven. ^_^

kita bebas nak buat apa sahaja yang kita suka. nak kawan ngan semua lelaki pun takpa. nak keluar ngan mana-mana lelaki pun takda siapa nak halang.

kalau kita single juga tak perlu nak jaga perasaan sesiapa. hidup pun ikut suka je nak buat apa.

so sekarang ni pun saya cam takut nak ada commitment ngan orang.

saya ni cepat lalai. cepat je lupa diri. so kalau dah ber'couple' tu sure lah saya banyak enjoy. pelajaran saya abaikan. dulu time saya ber'couple' result takyah cakap lah, memang teruk punya.

sekarang ni time saya kena tumpu kat study. nak bercinta tu biar lah abis kan study dulu. setakat ni saya dapat kekalkan status single tu. insyaallah lah. =p

dalam masa yang sama juga saya ada perasaan fobia nak ber'couple'. kalau nak bercinta tu biarlah yang kekal lama. saya tak suka separuh jalan. pastu masing-masing tunjuk perangai. siapa tahan camtu. awal-awal perangai pijak semut pun tak mati. lepas 2 atau 3 bulan mula naik hantu. bangang lah camtu!

so, biarlah saya berkawan ngan semua orang. nak layan lebih-lebih karang ada yang salah faham pulak. buat relax sudah! saya pun dah tak kisah semua tu.

habis study nanti baru lah nak fikir pasal lelaki. time tu cam umur dah makin meningkat. hahahaha. tapi kalau ada jodoh, ada lah.

saya mahu lelaki yang baik! anda baik? cepat isi borang kelayaan. permohonan anda akan saya pertimbangkan sejurus saya tamat pengajian. hahahaha. cukup lah nak gatal-gatal ni.


p/s: jom tubuhkan club SINGLE. hehehe. ^_^

14 comments:

ღ yATz~ said...

hurm...SETUJU!!!
single lg better~~~
cople mcm hampeh..
wek=p...
complicated...

Liquid said...

borang tu nk amek ktne ea..?? kene beli no pin kt BSN dlu kan kan..?!! agagagagaga.

ye single lagi sng, bley dating around dgn sesape n xde sesape marah. ehehehehe =P

SI Gadis said...

yatz:
btol2..nnti idup kte jd complicated..

liquid:
borang amik kat PA sy yea..ahahaha.

taw xpe..bebas je kn kn..

SI Gadis said...

yatz:
btol2..nnti idup kte jd complicated..

liquid:
borang amik kat PA sy yea..ahahaha.

taw xpe..bebas je kn kn..

Cikgu Ije said...

setuju2! biarpun sy tgh bercouple sekarang tp tetap nak sokong..

single is simple
double is trouble..

uhu. apa pun, kalau dah jpe si dia yang serasi, double is miracle~

Cik Jannah said...

setuju sgt~
single is simple..
x yah nak kne jga ati owg.
huisshh..
ssh nak ade comitment.
meh la tubuhkan kelab single.
n cik jannah jd press nye..
ahax!

Encik Shino said...

ayat tu sesuai bg ORANG yang FRUST je..
:)

p/s: manusia diciptakan berpasang-pasangan seperti adam dan hawa.

SI Gadis said...

ijechan:
yup..kadang2 leh jd miracle gak.. sbb idup bhgia..^_^

cik jannah:
taw xpe..eyh! cik jannah mau jd press? buley2..sy jd PA ea..hehe

shino:
ouh tidak! jgn slh phm..bkn frust taw.. maybe lom bersedia.. bercouple tu kadang2 mmg seronok.. =p

ღ yATz~ said...

betol..
bkn frust la...cme geram je...
huhuhu..
cople 2..kekdg sonok sgt..
kekdg xsonok gak..
2 y complicated 2..kn cik azyan..huhuh

Anonymous said...

bile nk tubuhkn nie...?

SI Gadis said...

yatz:
tu la..betol sgt..
bak kata org..
"life mmg complicated"
tepuk dada tanya hati..

khalifah fedi:
dh lama tubuh kn..cuma x aktif je..
ehehehe..kf mau join?

dzex said...

haaahhhaa..yang ku tahu,sendiri itu indah dan semua ini sendiri..hihi..

nk try single shingga umor 30..kuikui..

Nik said...

jom amoy tubuhkn club single.
nik nk join skali.haha

SI Gadis said...

dzex:
hehehe. indah mmg indah. smpi 30? sadis betol..biar btol? hoho

nik:
jom2..welcome to da club! hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...