Thursday, January 31, 2019

Blog Dah Bersawang 2 tahun

Assalammualaikum semua,

2 tahun jugak lah aku menyepi dari dunia blogging ni. Last entry pasal diet atkin. Alkisahnya diet terhenti lepas 2 bulan aku start, sebab aku disahkan pregnant anak pertama setelah 3 tahun berusaha untuk mengandung. Berjaya juga lah diet aku tu turun 10 kg jugak walau banyak cheat. Hahahaha.


Anak aku pon dah nak masuk 2 tahun pon tahun ni. Banyak jugak aku nak share benda yang jadi kat dalam hidup aku. Status aku pon dah berubah. Aku dah jadi single mother. Tapi tu nanti aku cerita detail. Banyaknya nak story. Ntah ye ke tak aku ni. Kadang awal-awal je semangat lain macam. Lepas tu hilang balik bertahun. Kah3. InsyaAllah aku cuba yang terbaik.


Aku pon lama dah tak menulis. Otak dah berkarat. Hidup aku sepanjang 2 tahun aku menghilang pon aku hidup tertumpu dengan anak dan kerja. Tu je lah. Kadang aku takda masa untuk fikir pasal diri sendiri. Aku just nak cari duit untuk besarkan anak aku. Walau skill menulis aku memang tak hebat. Sukati je aku nak type apa kan. Janji aku faham, orang lain faham.



Aku pon dah tukar nama blog aku.


Ok lah, tu je kot. Ni pon aku curi masa time lunch hour. Time kerja busy oi.




Jumpa lagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...