Wednesday, July 18, 2012

Kini Kembali



Yeah! Setelah setahun tak usik blog ni, tetiba tergerak hati nak mula balik. So, here we are. Permulaan entry untuk tahun 2012 setelah setahun lebih menyepi. Nasib baik ingat password lagi. he3. Yang utama sekali blog ni dah banyak buat perubahan, sampai saya dah tak reti nak godek balik. Kena belajar balik la nampaknya.

Agak-agak follower ada lagi tak? hahaha. Yang penting kenalan yang saya kenal melalui blog ni ingat kat saya lagi tak? Lama kot menyepi, macam dah tak berapa ingat je. Bila tadi try baca post saya dari awal sampai habis, memang nak tergelak pon ada. Lawak gak la entry yang ntah pape tu. Ok, abaikan.

Setelah agak lama menyepi ni banyak benda rasa nak update. Atau mungkin saya update yang terbaru je. Entah! Tapi yang utama cam nak sambung entry 30 Things in 30 Days Challenge balik. Dah kata challenge kan, so kena habiskan, walaupon bukan dalam masa 30 hari, masa setahun lebih gap pon jalan je la. Asalkan settle.

Then baru start balik entry lain-lain. Anyway, hello blogger semua! I'm back taw. So, stay tune!

2 comments:

alien said...

ada lagi haa folower ni~

SI Gadis said...

owh haha..tenkiu2..
mana taw kn dh setahun lbh sume lari..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...