Tuesday, January 11, 2011

"Blog Aku, Bukan Privasi Lagi"

Actually saya kena tagged dengan Cik Jannah hijau kita ni. Lama rasanya saya tak kena tag. Almaklum la kan, orang jarang nak update.

Entry ni kira macam contest la jugak kan. Tak pernah pulak selama saya hidup ber-blogging saya masuk contest. Bukan tak berminat, cuma MALAS. Tau jer la perangai malas saya ni memang tak boleh nak dibuang sejak azali. Muahahaha~ Saya jujur, tak baik tipu tipu ni. ^_^

Ni tuan yang buat contest macam ni. Sila lah click click kat gambar bawah ni. Nak join pon boleh, mai mai jangan malu malu. Digalakkan pun ada. Wah! Tetiba pulak kan saya promote.


Jangan lupa click ya'll.



Syarat Yang Simple jer:


Describe Blog Anda

Nak yang simple yea? No problem! Simple memang saya suka. So tentang blog saya, yang saya rasa memang takda siapa pun yang tahu. Blog saya dah lama saya create, tahun 2006. Haa, jangan main main. Time tu tak ramai yang ber-blogging. Saya ber-blogging pun hanya suka suki jer, rasa cam nak try. Time awal-awal tu tak aktif pun, dah nama pun suka suki je kan.

Masuk tahun 2008 atau 2009 baru la bergiat aktif sikit, tu pun tak lama. Disebabkan penyakit saya yang MALAS, 2010 saya dah memang terus senyap dari ber-blogging. Now, 2011, insyaAllah saya nak aktif balik. Tapi tak tahu lah sampai bila. Takut hangat-hangat taik ayam jer la. Dah biasa! hahaha~

Dulu semangat nak hias bagai blog ni. Last last sekarang ni se-simple yang amat. Malas nak buat berat jer nak loading. Nanti orang pun malas nak view. Tak gitu?

Blog saya ni selalu nya tak tentu nak kelaur entry apa. Kalau ada idea, ada la entry. Kalau takda tu paham paham sendiri lah yea. Entry pun tak wujud. Kalau dah kering sangat idea tu memang saya wat review yang lapuk la. Memang tak up-to-date. Tapi saya tak kesah, asal ada entry cukup la nak puas kan diri sendiri.

Cukup lah kot setakat ni. Dah terlebih simple pulak kan. Over pulak!


Tagged 3 kawan

Abang ROJAK

Abang Alien

Akak Nadia

Sila sila, tapi tiada paksaan, saje nak tagged. Syarat tu. ^_^


Tarikh Tutup 5 February 2010 tau!!


Tamat sudah. Bye!

4 comments:

Anonymous said...

wah ingat dah x aktif blog lagi si gadis ni..

azyan pe kbr?masih study lagi ke?

SI Gadis said...

baru nk aktif blk KF..=p

sehat je...KF? skrg tgh praktikal..

Lulu Caldina said...

good luck bebeh..ngee

SI Gadis said...

tenkiu dear..=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...