Friday, March 13, 2009

Tak tahu nak kata apa.

blog ini saya just buat untuk isi masa lapang yang tak berapa lapang.

sebab saya dah bosan ngan myspace dan friendster. nak layan facebook, saya cam tak suka juga sebab cam serabut je. jadi blog adalah jalan yang terbaik untuk buang segala kebosanan hidup ni.

untuk cerita segala bagai tentang privacy hidup saya kat blog ni is not into my type.

saya tak suka jaja free2 je tentang privacy saya kat public. just cerita aktiviti apa yang saya buat. tu pun kalau rajin dan mood saya baik untuk bercerita.

yang lain nya terserah pada jari tangan untuk menaip isi entry tu dan juga otak yang berputar untuk mencari idea untuk entry baru. tapi otak ni selalu nya lambat nak berputar bagi idea. time tengah mandi ke tak pun tengah buat benda lain, time tu otak laju je dapat idea. tapi bila dah depan pc ni otak dah semacam beku nak fikir idea tu balik. lol!

tu sebab la kadang-kadang terkeluar entry merapu je lebih. bila betul-betul takda idea ke, keluar la entry bergambar yang saya agak dah basi punya cerita. tapi apakan daya, saya hanya manusia biasa.


sekarang pun time is limit untuk saya nak berblogging. kalau betul-betul free dapat la saya update. time cuti dapat la buat entry baru.

sekarang ni dah bulan march. bulan depan april. mesti lah kan. siapa yang tak tahu. lol! maksud nya bulan depan nak FINAL. ouh tidak! takut nya saya. start 1st paper 24 april kot. masa untuk saya study dah sampai. nak study last minit cam time diploma dulu nanti result hampeh je. tapi nak start study sekarang dah sure tak ingat punya. mesti lupa banyak. maklum lah, banyak makan semut. so, apa patut saya buat?

this month juga banyak asignment ke due date. satu apa pun tak siap lagi. dah nak dekat due baru kelam-kabut mau buat. normal la tu kan. so, saya makin busy la nampaknya.

blog akan saya tinggal camtu je. harap maklum. ^_^

tapi saya tetap jenguk bila ada sejam dua masa saya free. ada ke? wah! gila lah sangat tension.

sekian sahaja.

p/s: saya balik semalam pun last minit. saja suka-suka. duduk kat melaka sangat bosan okay!

16 comments:

apisz said...

1st, gud luck ye exam..
2nd, jgn stress ye..
3rd, klu bosan duk melaka, mai jln2 kat bangi..muahahhahaha

SI Gadis said...

mekasih!
^_^
bangi? ada apa di bangi?
ehehehe

Encik Shino said...

melaka happening tauuuu..
malam je.

:P

jom jalan2 kt melaka dengan ai.
Ntah bile la

Achik said...

huhuhu selamat jawab!!! rindu saat kat exam.. ohh tidaaaakk =P

Fatin Baharum said...
This comment has been removed by the author.
Liquid said...

uh same la. bile ngah mandi ke pe laju jek pikir nk post entry pe, tp bile dh ngadap pc neh blank plak kpale otak neh.!! ehehehe =P

The Kimme Kimme's said...

ye ea org blaja smpi bz xde mase..
kalo kite yg buat kite sntiase bz mmg r tensen..
kite wat rilek sudahh..caye lah last2 keje tu siap jgk..hehe

Cikgu Ije said...

btol2... dah busan layan friendster. tu bergedik nak berblogging.

btw, take ur time. blog xhilang kemana. ehe~

*
tgh2 bz layan coklat best! uhu

fezaL Mohd said...

layan blog jerk skrg
gud luck

alien said...

seb baik melaka..
kalo segamat..err, sabah..
meyesal kamu..
agaga

SI Gadis said...

shino:
mlm mmg happening. tp bila dh kuar mlm sure kena overnite sbb kat hostel kne blk sblm kol 11. huu~

so ape lg jom dtg melaka! ^_^

kechik:
hehe~ mekasih. tp x best la exam..

liquid:
hahaha. sama la kita. ada juga gang cmni. hehe

hakiMET:
btol2..sbb tu la slalu wat relax. hehe

ijechan:
taw xpe..blog xkn lari pun. hehe

amboi2! mkn sorg2 nmpk..

fezal mohd:
tenkiu! ^_^

alien:
hahaha. tu la nasib baik kat melaka kn.

Rui said...

chill2 si gadis..
exam tu semua sure kamu boleh buat punya, just jgn x stadi laa, he he.. ;)

SI Gadis said...

hehehe.
tu la kn..
kalau stdy sure leh buat.
^_^

dzex said...

pergh..mesti tkoyak buku duk selak slalu..maklumla rajin study..kuikuikui..gd luck sem ni..

Anonymous said...

emm relax n cool ok azyan..

ok gud luck 4 u exam...

SI Gadis said...

dzex:
hahaha. xde la smpi koyak kot.. ^_^

khalifah fedi:
mekasih KF.. =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...