Thursday, November 26, 2009

Rintihan Hati Batu



apa yang aku perlukan
aku berharap kau penuhi
apa yang aku inginkan
cuma kau dihati

bila aku kata sayang
kau kata benci
bila aku kata pergi
kau kata kembali

bila kau perlu
kau mencariku
bila kau susah
kau juga mencariku

pabila kau senang
kau melupakan aku
bila kau gembira
kau langsung tak ingat padaku

apa yang aku perlu hanya kau disisiku
tapi kau tak pernah mengerti semua itu
hanya kau tahu perasaan kau yang ilusi itu

kau tak pernah lawan kata-kata itu
kau ikutkan sahaja perasaan kau itu
kau lupakan janji kau dahulu
kau memang palsu

kau yang mulakan semua itu
aku mula benci pada kau
benci pada kau
benci pada kau
pergi kau dari duniaku
pergi jauh dari hidupku
dan akhirnya aku termenung sendiri

p/s: hanya sandaran...

8 comments:

eLLa said...

buat sendiri ker..
bez..

akhirnye ak termenung sndri

SI Gadis said...

yup2! tetibe dpt idea..hee~
tenkiu2..=p

Budak Kuning said...

Thanks krn aku bukan dia..amiinn..:P

SI Gadis said...

ehee~
kerna bkn sesiapa..
=p

Unknown said...

salam aidiladha

SI Gadis said...

mekasih! =P
salam aidiladha juge..

hisham said...

salam aidiladha...ape ni benci2 ni..i x benci u pn...he3

SI Gadis said...

salam aidiladha..hee~
eyh2! i ckp kt u ke? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...