Tuesday, May 12, 2009

Missing Someone

ini lagu dari Faizal Tahir-Aku Punya Kamu. lagu ni tuju khas untuk seseorang yang hadir dalam hidup saya. cewah! poyo je bunyi. tapi lagu ni memang best pon. berserta lirik lagu ni, jom sama-sama nyanyi. hee~ ^_^






saat kau tersenyum
saat itu kau memberi
saat ku rasa bahagia

selama ku tersenyum
selama itu ku memberi
selama yang kamu disini

namun ku bicara
hanya pada
bulan dan suria
takku punya cara
untuk menyatakan cinta

dan kamu
hanyalah satu
ku mahu ada kamu saja
bisaku menunggumu
selamanya
aku milikmu
takkan pernah lelahku menunggu
hingga aku punya kamu
yeahh

sesaat kau tiada
saat itu yang ku rasa
saat hidupku terlena
hmm..

selama yang kau ada
selama itu yang ku rasa
selama hidup ku bahgia







enough said.

13 comments:

Anonymous said...

emm gud luck azyan..


well tumpg gembira jugak ..

lagu tue kf pun suke..wey!!!

Raimi Kalam Dunia said...

Alamak dah ada Boy.. Go Go Go girl.. hargai hubungan tu yer

Encik Shino said...

Siapalah yang dirindu tuu.. :)

Cik Jannah said...

wah2 dia sudah berjumpa mr right ya?
wish u happy wif him
;)

nak jgk la mcm dia!!
hiksss

SI Gadis said...

khalifah fedi:
tenkiu ya kf..best kn lagu tu..=p
rainMe:
yup..thx neway..

shino:
the one who stole my heart..*wink2 ^_^

cik jannah:
hee~ mekasih ya! cpt2.. cr mr right..

Cik Jannah said...

syg..
bleh x u cari kan??

*ala2 gaya mengoda!*
haha

Nik said...

tahniah amoy..hehe

SI Gadis said...

cik jannah:
nak i crkan ke? hee~
bley2..isi borang dulu..=p


nik:
tenkiu! huu~ ^_^

Cikgu Ije said...

dah berteman!~ be happy!! =D

SI Gadis said...

tenkiu2!
=p

.gaDis. said...
This comment has been removed by the author.
.gaDis. said...

hye si gadis...
sory ler....
bce u nye entry nie..
hurm terase mcm mn yg aku pernah lalui dlu...
meninggal kn dan d tgglkn sesorang atas alasan org len...
i mean kerana org len...
tp aku x pernah salah kn sesape...
may b salah dr aku sendr...
dlu aku biar kn org terkejar2 kn aku...
then now ble aku da start syang dier....
dier plak ader org len...
dlu pun aku pk org tu betol2 bley jge aku...
tp at the end aku sendiri jgak balik...
just want to share my experience...
hope u akn trus bahagia wlau ngan saper pun...
nice to know u...
salam perkenalan...

SI Gadis said...

ntah la..mayb at some point kte xley nk jangka ape akn jd..
kte xley jangka perasaan kte ni yg slalu berubah2 kn?
tu je kot.. thx neway taw.. =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...