Monday, May 11, 2009

Hutang tagged telah dibayar

ini tagged yang saya hutang dah lama..hari ni baru nak langsaikan..sorry yea KF, Tieka ngan Alien..saya dah buat ni kira okay la kn..hee~


Tagged by Khalifah Fedi



1. Orang luar sana tak kenal kamuh. Perjelaskan siapa kamuh?
-seorang yg sensetif
-pendiam ngn org yg x knal
-suke kacau org
-x suke backstabbers
-benci ngn manusia yg bermuka2
klu nak taw lg kenali la saya..hehe


2. Sikap kamuh yang 'mantap'?
x tahu lah nak kata ape? xde yg mantap kot..cume certain org je ley figure out sikap sy tu..^_^


3. Sikap kamuh yang sangat jelek?
-saya pemalas kot
-kaki tido
nk kira bnyk..tp xnk la bgtau sumer, malu kot..hahaha


4. Apa gajet yang sentiasa kamuh bawak?
enfon je la..


5. Dah berapa HP kamuh pakai selama neh? Senaraikan brands nye. Jenama HP yang sedang kamuh gunakan sekarang?
3 je kot..sume nye NOKIA okay! sekarang gne express 5610 ngn 2600..


6. Siapa bestfriend kamuh?
sila lihat pic kat sbelah kanan blog saya..mereka bestfren sy..


7. Siapa yang kamuh sayang selain family kamuh? Kenapa kamuh sayang dia?
-bestfren saya..sbb mereka bnyk bg semangat kt sy!
-amin..sbb dier jge sy n hargai sy..


8. Lagik 10 tahun kamuh jadi apa?
-jd isteri kepada org yg saya syg..insyaallah!


9. Kata-kata hikmah yang pernah kamuh dengar & paling kamuh suka?
-hrmm...bnyk kot..tp x ingt..huu~


10. Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
120 org..tp yg btol2 follow sket je kot..


11. Senaraikan followers yang paling kamuh suka?
sy suke followers yg btol2 follow sy okay! tenkiu kpd kamu...


12. Makhluk Tuhan Paling Hot yang mahu di tag:
tamo tag sesiapa..


ni lak award dari KF..mekasih daun keladi eh KF..lain kali bg la lagi..hehe..





Tagged from Tieka



5 Hadiah yang anda impikan :
1. holiday ke jepun
2. kereta mini cooper..haha..agak melampau gak la..
tu je kot..yg lain bg je la pape..yg penting seiklas hti okay!


Alasan terhadap pilihan tersebut :
1. sbb memang saya mahu sgt ke sana
2. mmg saya mau sgt mini cooper!


5 Perkara hebat yang pernah dilakukan:
ape eh? xtau la..


5 Ciptaan yang paling disukai :
semua nya saya sangat suka! (kes malas nak fikir..haha)


5 Perkara yang paling dibenci :
1. si talam dua muke
2. si bajet bagus..bila sorg2 bajet muke innocent..bila ada gang kau blagak! kau kira kau sape? (hoish! tetibe nak marah..abaikan..hahaha)
3. cicak! yeuuww..geli gler!
cukup la kot..hehe


5 orang yang hendak ditag :
tag no one!


ni lak award yg Tieka bagi..cantik...mekasih bnyk2..len kali nak lg..huu~ ^_^







p/s: settle sudah..lain kali bagi lagi banyak2 eh! hee~ =p

8 comments:

a.b geldofg said...

bagus hutang kena byar

Raimi Kalam Dunia said...

Pinjam Dagu boleh

SI Gadis said...

a.b geldofg: hehe~ taw xpe..

rainMe: npe nak pinjam dagu? dagu x cantek pon..huu~

Anonymous said...

emm..tq azyan..sbb tue kf suke tag utk kamoo sbb kamu pasti akn buat..tq ea!!!

Raimi Kalam Dunia said...

Cantik dah tu... original kan?

SI Gadis said...

khalifah fedi: harus la..org dh tag kita kn..sama2 kf.. ^_^

rainMe: msti la original..xde bedah2 punye..hehehe

yannayelle said...

bagus betul. siap mtk lg tuh...haha

SI Gadis said...

hahaha. perli je tuh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...