Monday, April 13, 2009

Kembali Sebentar

To all my readers, i've been soo damn busy and tak dapat nak update serta jenguk-jenguk blog anda semua. maaf ku pinta ya! terima kasih pada yang setia kat blog saya ni. anda lah yang saya sayang. ^_^

ke-busy-an saya for the last 2 weeks sampai tak cukup rest membuatkan saya tak sihat untuk beberapa hari yang lepas.


sepanjang 2 minggu lepas, saya sibuk siapkan assignment serta projek-projek yang tertangguh. tambah lagi dengan test-test yang buatkan saya makin busy. so sekarang saya rasa sangat kurang beban bila study week dah mula. ^_^

sekarang ni pulak saya kena struggle untuk final. final ni saya amik 5 paper. final saya start 24 april ni and last paper 10 may. nasib baik jarak setiap paper agak ok dalam 3 hari gap, so takda la nak stress sangat.

lepas final bukan saya leh bergumbira lagi. nak rest lagi ar tak dapat kot. lepas last paper 10 may tu, malam nya saya kena berangkat ke Langkawi. kalau tak silap la. sebab ade program BTN (Biro Tata-Negara) giler pe malam tu terus gi. mau nya penat. adoyai! BTN ni amik masa 5 hari. bukannya leh bersuka ria. 5 hari stay kat hutan kot.

lepas abis BTN maybe dlm 15 may kot, saya kena rush kemas barang ubtuk pulang ke PJ. maybe dlm 17 may tu pulak saya kena ada kat shah alam dah sebab 18 may tu dah start intersesi (short sem). saya stay kat umah sewa Dayah je kot. memang siyes ar saya takda rest lagi.


agak tension, stress dan seangkatan dengan nya. selama 1 bulan saya kat shah alam. dah la 24 may tu ade raptai konvo. 28 may tu dah konvo. so, kamu semua mari datang melawat saya. hahaha~ ^_^



sebenarnya banyak benda saya nak update and cerita macam-macam. cuma takda masa je ni. nanti ade time saya akan update k!

sekarang time saya untuk study for final. degree takleh main-,ain cam time diplma dulu. kena insaf sikit. huu~ =p


tag dan juga award yang ada orang bagi kat saya akan saya buat juga ya! so, sekarang saya hutang dulu ar yea. pada mereka yang tag saya dan bagi award tu terima kasih banyak-banyak yea. ^_^

saya pulang ke PJ ni pun hanya beberapa hari je. nak amik restu nak final. rabu ni (14 apr) saya kembali pulang ke melaka dengan semangat study yang tinggi. cewah! poyo je bunyi. =p


Btw, wish me luck and doakan kejayaan final saya ni yea. tenkiu!


p/s: sayang sama kamu semua!

8 comments:

Achik said...

sebentar bersama kitkat hahahaha
gudluck in exam ma frenn

alien said...

BTN..
dulu pegi kat Tanjung Piai..
Aktiviti luar best..
Aktiviti dalam kelas mengantuk..
huhuhu

SI Gadis said...

kechik:
tenkiu! ^_^

alien:
mmg best. tp nak gak rest. huu~ =p

Cikgu Ije said...

pulun study ye dear!

good luck exam nt! all d best!!

Cik Jannah said...

gud luck 4 ur final dear~!

best of luck~!

;)

Anonymous said...

emm azyan..dun worry ok kf fhm atas kbzianmu....

gud luck 4 u exam ok...:)

Liquid said...

waa bznye..!!

good luck ea.!! =D

SI Gadis said...

ijechan:orait..tenkiu dear! =p

cik jannah:mekasih yea! ^_^

khalifah fedi:thx kf sbb phm...thx bnyk2!

liquid:mekasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...