Wednesday, April 15, 2009

Kebahagiaan Untuk Seketika

*flickr


ingat tak lagu Kangen Band-Kembali Pulang yang pernah saya post entry sebelum ni? tengok entry ni Kangen Band.

sebelum ni lagu ni just saya layan je sebab best. sekarang ni dah lain sebab lirik tu sangat bermakna buat saya sekarang. siapakah orang itu? biarlah rahsia. ^_^


kalau boleh saya nak elak tapi memang takleh nak elak. dulu pun saya pernah cakap saya nak tumpu kat study dulu. tapi ntah la.

orang kata hati dan perasaan kita takleh nak jangka. memang betul pun. kadang-kadang mulut kata lain, hati kata lain, dan perasaan kita lak rasa lain. so, saya sendiri pun takleh nak jangka apa-apa.

benda ni bukan yang semudah disangka. saya berada dalam dilema serta konflik yang cukup besar dan berat. bila difikir balik, jahat ke saya ni? bermain ngan perasaan sendiri yang saya sendiri tak tahu hujung pangkal nya. banyak consequences yang saya kena hadapi. saya sangat keliru sekarang ni!


ntah lah! dah cukup serabut sekarang ni kalau nak fikir masalah ni. Aunie!! i need your help. nanti saya cerita kat awak eh Aunie. sekarang ni biar saya fikir dulu camna.




"Kehidupan ini tidak menjanjikan kebahagiaan sepanjang masa. Kadang kala manusia diasak dengan pelbagai dugaan dan ujian. Sekiranya lemah, kita akan terus hanyut mengikut kata hati dan tidak berusaha mencari penyelesaian untuk menyelamatkan diri dan keadaan."

10 comments:

alien said...

cari aunie?
saya bukan aunie..
hehehe

Nik said...

be patient..hehe
idup mmg camni..

Anonymous said...

emm......mslh mendewasakn kita azyan........:)

SI Gadis said...

alien:hehehe. xpe2 dah jmpe..^_^

nik:tu la..thx neway..

khalifah fedi:hrmm..btol jugak tu..

Encik Shino said...

haihhh letih letih...

tu je..

Liquid said...

ye betui3.

hati n perasaan neh amat rumit utk difahami. huhu

AieSha said...

dengar kata hati, tapi setelah dipertimbangkan dengan akal.

jgn dgr kata hati semata-mata. nanti sengsara. heh.

SI Gadis said...

shino:mmg letih..hrmm..

liquid:taw xpe..mmg ssh nk d fahami..


aie akaike:so kesimpulannye..dgr kata hati bila dh dipertimbangkan oleh akal...

cik iman said...

dear..when we talk about luv...it juz such a miracle word..the more we try to keep it away..to more it come closer...jadi..ikutlaa kata hati yang dikawal oleh akal y waras..")
** i'd been in ur shoes b4...")

SI Gadis said...

thx dear..the probs already been settle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...