Showing posts with label Segmen. Show all posts
Showing posts with label Segmen. Show all posts

Thursday, January 13, 2011

Blogger gegarkan 'U'



Tengok header pun dah kenal siapa kan? Tipu kalau tak kenal. Kali ni saya nak try join segmen Ben Ashaari yang baru.

Mai mai budak-budak U join segmen ni. Tak susah, senang dan simple jer nak buat.


Belajar mana? Jurusan? Tahun?

Saya belajar kat UiTM Kampus Bandar Melaka atau lebih dikenali dengan KBM. Amik jurusan Business in Finance dan sekarang tahun akhir. Wehoo! InsyaAllah tahun ni saya grad dengan jaya nya! Tapi sekarang ni saya tengah praktikal, lagi 2 bulan tamat. yeah!


Asal mana? Umur?

Asal anak jati Selangor, yang beralamat di Petaling Jaya. Kalau nak cakap pasal umur semua tak pecaya saya dah 24 tahun ni. Okay fine! Jangan jeles ramai orang ingat umur saya muda mudi lagi. Muke sweet 17. Memang perasan!


Kenapa amik jurusan itu?

Bidang business memang saya minat sejak dari kecil lagi. Betul tak tipu! Saya memang minat kira-kira, Alhamdulillah saya dapat jurusan Finance tu memang happy tak terkira. Bukan senang dapat jurusan yang kita minat.


Cita cita?

Dah tentu lah saya nak ada business sendiri, insyaAllah. Tapi sebenarnya banyak lagi cita cita saya, ikut turutan la yea. Nak habis kan degree ni-Cari pekerjaan tetap-Kumpul duit banyak banyak-Kawen (dah tentu! hahaha)- Buka business sendiri-dan lain lain tu akan menyusul. ^_^


Ok done!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...